2011. március 25., péntek

Restancia

Nos régen írtam, így először is egy életkép:
Pakolom ki a konyhát, egy dobozban előkerül a porcelán betlehem:
-Anyaaaa, elkérhetem Jézus Krisztusékat játszani? nem fogom eltörni őket, ígérem...

Szóval sok dolgok történnek velünk mostanában, ienek (nagy barátja vagyok a felsorolásoknak):

  • várjuk Fruzsinát
  • rettegünk a Kisheő várható reakcióitól
  • konyhát épít nekünk a Sch Marci, végre
  • vettünk éles késeket, erre szintén nagy szükség volt többek szerint, akik ezért vagy azért nálunk próbáltak bármitis vágni:)
  • emiatt kicsit összevágtam és vágom magam mostanában, emellett azt vettem észre, hogy inkább a barátságos és életlen régi késeket használom még mindig
  • Fpapa kertezik, azaz kertet épít, nagyon lelkesen és mindenki örömére (bár egyesek szerint láthatóan a zöld felületek felszámolása a célja, ami azért kicsit ellentmondásos:)))
  • megkörnyékeztük a szomszédot, jó úton az "add nekünk a kerted feléthogy legyen nekünkis focipályánk" projektem, ami azért valljukbe eddig álom volt csupán:]]]]
  • megyünk utoljára 2gyerekesként Várgesztesre (egy életünk, egy halálunk a Kisheővel---majd becsekkoláskor tudatjuk a szállásonhogy gyorsan emeljék meg a biztosításuk összegét, hahhhahahahahaaa)
most nem jut eszembe más...

Ma voltunk vérvételen a Jahnban
megint nem értemhogy mi a francnak akarok én ott szülni, amikor annyirade annyira borzasztó az a kórház
nem vagyok egy arisztokrata
-le a származáson alapuló előítéletekkel-
de az a proli hangulat, ami belengi a környéket/ a kórházat/a liftben/áááááááááááááá
rettenetesen nyomi

majd próbálom mindenekelőtt nagy kalandnak megélni
hát ....vanagy kaland az biztos:(
katéter/infúzió/gerincbeszúrás/felvágás/oxitocin/mikellmég????
és a végén pont a Heő szülinapján haza a vadiúj gyerekkel...
kicsit parázom nna:)
DE EZ NEM IS CSODA.
csak abban az egyben bízom, hogy a Heő csodákcsodája imádni fogja a Fruzsit (Fx-szel kapcsolatban nincsenek 2ségeim, ő a világ legjobb fej gyereke ebből a szempontból, hála az égnek:), KÉRLEK, ISTENEM, ADD, HOGY ÍGY LEGYEN!

1 megjegyzés:

KisCsiga írta...

biztos imadni fogja
hiszen Csigier is odavan
aki szinten egy noszemely:)
Fruzsi is egy noszemely lesz
tehat el van sikalva az ugy:D