2011. március 31., csütörtök

Bolondok napja

Dingadinga Dargeeeen! Ahogy Spongya Bob mondja szerintünk (azaz lehethogy igaziból mást mond...).
Ma van BN-ja, de máskülönben ez egy átlagos nap; így telik:

felkeleK
rosszulvagyok
kicsit öklendezek
hol ettől, hol attól
csinálok mindenkinek piákat
ölemben a Heő megissza a reggeli kakaóját
rosszulvagyok
mert keményedik a hasam
ááááááááá
önként berakom a Petson és Findust
csakhogy nyugalom legyen
rosszulvagyok
mertmég nem ettem
de nem merek enni, mert akkormeg azért lennék rosszul
így ezt az akciót (=evés) tartogatom a gyermekeink állami intézményekben történő elhelyezése utánra...
elhelyezés megtörtént.
haza
rosszulvagyok
mertmég nem ettem
eszem
rosszulvagyok
mert ettem
iszom
rosszulvagyok
mert ittam

EZ KÉSZ:)

NA EZ EGY ÁTLAGOS NAP.
sajnáljatok:)

amúgy minden okés, Fpapa most hívotthogy vegyünk nekem egy renault megane-t
sajnos fehér
utálom a fehér autókat:(
brrrrrrrrrrrrr fehér autók
de persze kell egy autó, amibe befér 3 gyerek
és be is lehet őket kötni rendesen.

másrészt épül a konyhám
www.schm.hu
ő építi
"Tértágító" saját meghatározásban, és tényleg:)
valahogyan, bár maga a konyhabútor nagyobb, a tér mégis megnőtt, hogy hogyan van ez? relytéj. ÓÓÓÓ MEGINT A KEDVENC SZAVAM!!!!! ASSZEM NEKEM EDDIG TERJED PONTOSAN MEGHATÁROZHATÓAN A HELYESÍRÁSI ÖSZTÖNÖM, ÉS NEM TOVÁBB, EZ MÁR KIFOG RAJTAM:)))))) tudomtudom rejtély.

24-én húsvét vasárnap jön legkésőbb a legkisebb
már össze vagyok pakolva és el vagyok mindenre szánva.
Rettenetesen kedvelem a már kint szaladgáló és még bennem kuporgó gyermekeimet, ebben bízva gondolomhogy csak lesz valahogy, nem igaz? Más is túlélte márhogy 3 gyereke volt, mi is megleszünk valahogy, éééés
más is túlélte márhogy lettegy tesója, a Heőnek is meg kell ezzel bírkóznia valahogy.
A SZERETET EREJE SEGÍT
továbbá
MÉG SOHASEM VOLT ÚGYHOGY SEHOGYSEM LETT VOLNA
éééés
REMÉNYEIM SZERINT SOKKAL SOKKAL TÚLPARÁZOM A SZITUT -
AZAZ - A VALÓSÁG BARÁTSÁGOS ÉS KEZELHETŐ LESZ AZ ELŐZETES PARÁKHOZ KÉPEST.

Fentiekben azok a mondatok találhatóak, amelyeket zsolozsmázok manapság.

ó FRUZSINA, IDEJEHOGY ELJÖJJ VÉGRE, ANYÁD KICSIT KÉSZEN VAN:)))))

2 megjegyzés:

pajpapa írta...

okesz, sajnálunk :-)

pajpapa írta...

a rejtéjjben téged az éj zavart meg :-D)))