2009. december 14., hétfő

Betegség Nr2

nnatehát Heőőpál után most a nagy Főőnöx is ágynak esett, bár még nem biztos. ami biztos, az az, hogy valaki ráirányította a sugárban-hányató-sugarat.

lehet találgatni hogy kit hányt telibe.

azért nem biztoshogy beteg, mert az is lehethogy csak elrontotta a gyomrát szegény:( mentem érte az oviba, és egy félreeső sarokban ült, és ezt csinálta egész du. a Kika (=ovónéni) szerint. meglátott és kezdetét vette a dezinformálásom, minthogy a nagy Főőőnöx hajlamos mindennek az ellenkezőjét mondani (magyarul ha fázik, akkor azt mondja hogy melege van stbstb).

ez esetben közölte, hogy melege van, és fáj a háta

na ki találja ki?:))))))))))))))

fázott és a hasa fájt:DDD

nem direkt csinálja én tudom
csak mindig elfelejtem
és néha emiatt nehéz definiálni a helyzeteket, mint most is. mire rájöttem, hogy valószínűleg ebből rókázás lesz, addigra pont már telibe is terített:(

ááááááááááááááááááááááááááá

mi jöhet még, kérdem én? a nagy F be van oltva, és én is. persze ettől még az influenza kezdeti tünetei kijöhetnek rajtunk (hányás és hű társa, a hasmenés ugyebár), és ráragadhatnak a család másik 2 oltatlan tagjára, bakter...és akkor viszont szép karácsonyunk lesz, ismét áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

csak nem:)

Nincsenek megjegyzések: