2009. június 24., szerda

Palyika




hát eléggé lefoglal ez a kétgyermekes dolog, meg kellhogy valljam.
plusz még az is vanhogy Fpapa folytonfolyvást dolgozik, de erről már asszem írtam. szegény férfiak! ezt a szerepet igazán nem lehet tőlük irigyelni, akkor már inkább őrüljek meg itthon a 2 gyermektől, he?
most is itt ugrál egy gyerek, a Foonox nevű, hogy az ölembe akar ülni, dehát ugye úgy nehéz lenne gépelni:)
a másik (GY2) alszik, különleges kegyként.
megoszlanak a vélemények, a látogatók és rokonok szerint Palika nagyon jó gyerek vagyis inkább baba,

szerintem néha
vagy
néha szerintem nem annyira jó. sokszor ideges, ilyenkor nem értem őt sajnos, még mindig nem értem, hogy mitől lesz ideges, és mikor mitől nyugszik meg...amúgy Vmamának és Momóéknak hála, kaptunk egy pihenőszéket, és azóta más lettaz életünk mindannyiunknak, mert ezt a széket KP kinevezte otthonának, és előszeretettel alszik el MAGÁTÓL benne. sehol máshol, csak ebben a székben. végülis nem kell nekem mindent érteni:)
raktam fel még képeket a gokartozásról mert egyszerűen nagyon jók a képek, a Pajpapa csinálta
nna.

Nincsenek megjegyzések: