2009. június 4., csütörtök

Palika

szivat engemet sztem.
egy biztos, hogy arra utazikhogy kidőlök, és többé nem lesz erőm erősködnihogy ő aludjon, és akkor aztán többé nem is kell aludnia (én meg úgyis kidőlök, akkormár minek aludnék).

az van, hogy ahogymár írtam is, kissé nehézkesen altatom Palkót. nem is emlékeztem, hogy ez ekkora művészet, pedig de igen. a Föncinél azt játszottam, hogy szembe feküdtem vele, belezuhantottam a cumiját, és hipnotizáltam/példát mutattam, és úgy tettem erősen, mint aki alszik. szem becsuk, egyenletes légzés, ienek.

nos Felsmann KP nem igazán cumizik
és jobbára ideges. idegesnek meg hiába mutatomhogy hogyan kell aludni, hm?
nagyon gáááz.

ma este konkrétan úgy altattam el, hogy álltam a szőnyegen, háromszög alakban kilengtem, hogy az oldalirányú erőhatástól lehajtsa a kis (hrrrrrrrgrrrrrrr) aranyos fejét, és közben mély hangon mormogtam ritmusosan.

ezt csináltam sokáig, a végére KP elaludt, és én is kis híján transzba estem:)))

ím, hát ezek a mindennapjaim, kis blogom.

Nincsenek megjegyzések: