2009. április 11., szombat

Húsvéti rinyálás

Én őszintén nem tudomhogy mindezidáig hogy a vérbe úsztam meg ien szépen a háziasszonykodós húsvétokat. ma egész álló nap mosogattam meg főztem, és még mindig lesz mit - van mit, juhuj.

Tegnap ittvolt a Br@+leánya, a Csodaszép Csigusz (CSocsi) - rakok fel képeket! eskü
ma ittvolt Andika+fija, Gabe Úrfi
meg KP Úr és fija, Kispepó
Zsolt és Lacika, a 2 csövi, akik a kerti és egyéb házkörüli tennivalókban szoktak besegíteni, és csudajó fejek.

aztán most jön Ági, és ezúttal nem a Nagymatyit, hanem MorgóMedve MotorosUrat hozza magával!
és mindezek mellett sütöttem egy sütit (köszi Lujza:)!!
főztem sonkákat meg tojásokat
csináltam ebédet, és adtam is 6 embernek
bepácoltam a husit estére
és mostam is (teregetni nem és nem fogok csak holnap basszuskulcs)

és mindezek mellett 600szor elpakoltam a gyerekek után
250szer elmosogattam
de most is tele van a mosogató!

és mégcsak nemis aludtam, hah!!!

Nincsenek megjegyzések: