2009. április 6., hétfő

Félelem és Büszkeség Bkeszin

hahh micsoda nagyralátó cím, mi?
Félelem van a kórháztól meg az összes ottani mindentől, sztem attól is van félelemhogy mit csinálokha Fpapa nem leszen a közelemben amikor a nagy dolog megindul-szinte biztos kezdek lennibennehogy ez a gyerek nem az a gyerek, aki nyugodtan megvárja az ő idejét...most beszéltem a Baridr-ral, mert egész este 8 óta tennap szúr a hasam és kőkemény, és mondtahogy araszoljak befele a Jahnba...
hát kösz, ennél még az is jobblenne ha aztat mondtavolnahogy irány a Mars, mert azon legalább tudnék röhögni:)
most hogy a ......ba találok valakit, aki leszállít a világ konkrét végébe? hahh és ismét hahh

és Büszkeség is vanmert vasárnap voltunk dodzsemezni és (dodzsem:=minden, ami egy utazó vidámparkba, vurstliba belefér) Fpapa mindent lelőtt a F-nek, mindentde mindent amit megcélzott. szegény céllövöldés bácsi sztem hálát adott az égnekhogy az ügyes apuka csak az egypálcás játékokkal foglalkozik, de majd legközelebb már nagyobbra tör. ezeket lőtte: focilabda, halál (neonzöld csontvázas kulcstartó), transformer, kígyó. Amint hazaértünk, ez a négy dolog életre kelt és aktív játékba fogott. a legbeszédesebb a focilabda:)

meg vasárnap Fpapa magát is meglepve meg minket is indítványoztahogy menjünk az ikeába. sajnos Vpapa megjegyzését, miszerint micsoda butaság vasárnap mennimert akkor vannaka legtöbben, szóval ezt az infót érzéketlenül/meggondolatlanul közöltem ővele már útközben, és akkor el is ment sztem a kedve az egész dologtól. azért ott voltunk és vettünk egy-két hasznos tárgyat, azonban ismét megfogadtam, hogy az antikonzumPapa többé nem vehet részt iesmiben, még akkor semha könyörög érte:(

Nincsenek megjegyzések: