2016. december 2., péntek

Ez a soksok longtime no see-bejegyzés az agyamra megy:( Nem így a szobafestés árak!

Nem is folytatom a sort még eggyel:)
Kell a francnak, láthatóan kimaradt mintegy 2 év, a hülye is észreveszi, nem igaz?
Mert mindenféle soksok dolog történt velünk/velem. Visszamentem dolgozni, aztán mégse, megtaláltam a helyem utána (remélem, kopppkoppppkopppp), sulit váltottunk, miegymás. Majd elmesélem, ha eszembe jut.

Most éppen írok. Mert új szakmai életem éppen a tartalomgyártásé. Egy cégnél dolgozom, ami a JóSzaki. Nem részletezném a témát, már megtettem itt és itt is, meg itt és itt is van róla szó... szóval rengeteg helyen, ennyi elég is az ömlengésből a világ legfaszább munkahelyéről, nem?

Új helyemen van egy arc, hát gyerekek! A mindene a számok! De annyira, hogy simán másra is átragasztja az érzést. A tartalomgyártással kapcsolatban is átragasztotta, amikor bemutatta a minap, hogy mekkora király eredményeket lehet majd elérni ezen a területen, ha nekifekszünk úgy igazán. Bemutatta számokkal, SZÁMOKKAL, és azóta újabb és újabb cikkötletekkel kelek és fekszem. Ennyire motiválóak a számok, na tessék!
(Ha ezt Öcsi néni, egykori matektanárom meghallja!)

Szóval most írok, és még a blogomat is feltámasztom, úgy éljek:) Már van is egy történet a suliváltásról, az lesz a következő, be aware!

De addig is gyönyörködjetek a szobafestés árakban! (Ezt nem hagyhattam ki, munkahelyi kényszer, ez az a keresőkifejezés, amire febr. végére első oldalra kell kerüljünk a Google-ban...a cél megvan, az eszköz pedddiiiiig a tartalomgyártás!)

Nincsenek megjegyzések: