2011. október 3., hétfő

A Nyaraláás

Iiiiszonyuuu király volt a nyaralás. Nagyon összeszoktak a fiúk, és a Kisheő egyfolytában hablatyolt, és folyton Fpapán lógtak, és voltunk sokfele, és majdnem mindenkit meglátogattunk, akit szerettünk volna:))))))))))) Alább a két fiú nézi a Clone Warst...Itt lejjebb a Kisheő túrja szét a Gáborék murvadombját, a háttérben Fpapa gödölyét főz:)
Itt ez a kisfiú ezzel az arccal hosszasan álldogált előttem, annyira hosszasan, hogy volt időm lefényképezni. Később kicsit ijedten kérdeztem, hogy netán vane valami baja, de erre előrántott egy rajzot, és átnyújtotta. Hát hatásos átadás volt, nemcsak örültem neki, de tisztára megkönnyebbültem.
Kisheő, my love (különösen előnyös kép:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sajnos tiszta horror a nyaralás utóérzete számomra, mert már a nagybátyáméknál jöttem rá, hogy a gödölye maradékát benne felejtettem a mélyhűtőben, amit ( a hűtőt) persze gondosan kihúztam...Most a szegény Fpapa kénytelen lemenni, hogy elhárítsa a helyzetet:( ÚÚÚÚ rossz belegondolni, hogy mi fogadja majd ott:(

Nincsenek megjegyzések: