2011. január 26., szerda

Utsó szerda

Ma van az utsó szerda
holnap az utsó csütörtök - megyek Baridokihoz
azután pedig értelemszerűen az utolsó Péntek juhééééééééééééééé

Na most az utsó szerdán szülői van a francos farsangról
mert egyes ovónénik
mellesleg nagyon helyesen kitalálták, hogy legyen a farsang a suliban, legyen minden csoport együtt, és továbbá főleg legyenek ott a szülők, hogy végre mi is lássunk valamit a csemeténkből.

Persze én tudom, hogy az én elsőszülöttem nem egy átlaggyerek, amennyiben
ugye más gyerekek örülnek ennek a fejleménynek, szemben vele, aki nem az a szereplős típus. nem is beszélve arról, hogy mennyivel másabb az egész buli, ha ott van anya, azaz én. vagy apa, azaz Fpapa. vagy netalán mindketten, a Heővel (akkor ráadásul a sulinak is annyi, tűzoltók, szirénák, különleges egységek, kommandósok, miegymás---najóóó, lehethogy hajlamos vagyok büszkén eltúlozni a Kis Heő Őrettentőségének tulajdonságait....)...Szóval a Fx nem örül, és ennek megfelelően énnekem ma azt kell képviselnem a szülőin, hogy maradjunk csak a régi jól bevált receptnél---azaz az oviban, csak a csoportban, reggel szülő átöltözteti őket, du. szülő átveszi az egész nap maskarában pompázó gyermekét, és pássz.

Utsó csüt. arról lesz híres, ha nem csal a murphy tv-ét is figyelembe vevő előérzetem, hogy akkor fogok szakítani régi, ám eddig jól bevált nőorvosommal, drBarival a mi Fruzsink miatt. Majd írok erről többet, de addig minek---majd kiderül. addig csak annyit, hogy a Kis Heő korai históriája miatt a paragépszülőkből űűűberparamasinákká avanzsáltunk Fpapával, és ez az állapot nem bír további rizikófaktorokat - fel kell tennem egy-két kérdést a Barinak, és ha nem jól válaszol, akkor elhagyom őt. Erre predesztinál az is, hogy irigylem VLmamát, aki a Jánosban szült a minap, és gyakorlatilag élvezte annak minden előnyét, hogy nem a halász falán fekszik, mint én feküdnék, amennyiben a Barinál maradunk.

Az utsó péntekről egyelőre nincs speckó hírem, majd eztán.

További hír egyébként---és fontos---hogy a Kis Heő a sírba tesz engem a durva hisztijeivel, nemsokára elviszem őt egy helyre
ahol talán mondanak nekem valamit arról, hogy miért nem hajlandó ez a gyerek megfelelően kommunikálni
vagy
kapok egy tockost, és engem küldenek pszichológushoz, hiszen
mért nem ér ez nekem rá, időben van a gyerek....
okés, rendben időben van, de megmutatnám, hogy hogyan érzi magát, amikor valamit akar
és nem értjük.
Nézni is rossz.
AKKOR MEG MIÉRT NEM BESZÉÉÉÉL?????!

1 megjegyzés:

kenga írta...

Figyimá, a Zsuzsinak a tesója nyitott egy ilyen kis központot, esetleg keresd meg őket:
http://padlasmuhely.hu/
Hivatkozz rám!
puszi!