2010. július 6., kedd

Uúúúfff

Heő elkeseredve hazafele a balcsiról
Fönci versenyautózik
ÉÉÉÉs a helikopáter
Belevakuztam, de akkoris:)))
Van egy új vasrács a lépcső tetején, na pont emiatt, hogy a mi Heődenünk így nézelődhessen:)))
Rebe és Heő
Győzedelmes Heőden a motoron.

Megjöttünk a Balatonról, ahol egy igazán emlékezetes 7végét sikerült töltenünk. sajna csak egy-két fényképet csináltam, de azokat hamarosan felrakom:)
már a hétvégén, azaz szombaton Heőden lázával viaskodtam, később a lázhoz világraszóló nyűgösség is csatlakozott:( szegény szegény Heő. nade amíg én ezt csináltam az idő nagy részében, addig a Fönci barátkozott a bátyámmal, végre:))))
a Balatonba nem volt hajlandó bemerészkedni, of course, ez van. hiába az egy év uszisuli, a békaláb, amit direkte ezért vettem, minden hiába.
amúgy a balatonon annyi szúnyog volt, hogy este olyan hang szállt a nádas felől, mint a VB meccseken. ijesztő.
szóval a kis Heő már szombaton lázasan kelt, és ezt végig tartotta, majd hétfőn BÁRÁNYHIMLŐT diagnosztizáltak nála, hurrá. azért is hurrá, mert:
1 kezdődik a szabim
2 Fönci is itthon, és percenként kérdezihogy hova megyünk, éshát emiatt sehova
3 nem jöhet senki hozzánk, pedig Vmama ki akart költözni ide, hogy jöjjünk menjünk, de ő aztán végképp nem jöhet mostan, hála a Gaz Babának:(

csak ennyi:)
ja és hazafele a tesómék kocsijában a balcsiról a heő konkrétan végig üvöltött, tekintet nélkül a kívánsága (vegyem ki a babaülésből) teljesíthetetlenségére, kitartóan. ezt nevezem én eltökélten akaratos gyereknek, büszkén, egyelőre nem elgyötörten nevezem annak, hanem büszkén:DDDDDDDDDDDDD


1 megjegyzés:

pajpapa írta...

nehány kép tájolásán esetleg talán lehetne segíteni, vagy inkább tájojjuk a monitúrót?