2010. április 27., kedd

Áááááááááááááááááá

basszuskulcs
ismét esőre áll,
reggel együtt vittem őket a bölcsibe, mert bár hivatalosan holnap van a Palcsika szülinapja
de
a bölcsiben ma ünneplik, és a nagy F is ment, hogy ma együtt legyenek.
sztem ez tök jó ötlet volt részemről, és láttam mindkettőn,
hogy tetszik nekik a helyzet.
csak most esőre áll, nálam egy pulcsi sincs
és
a babakocsihoz nincs ott az esővédő és a F-nek nincs esőkabátja...
hát nyeretlen kétéves vagyok-e???
ja ja jehehehe:)

vasárnap anyáknapja és
Palika szülinap leszen
juhuuuuuuuuúúúúúúú...

a múlt vasárnap meg volt kint Maas bácsi
és kimentünk a Csigiékkel meg vele a Vadasparkba
és láttuk az új macikat
és hát izé
nos nos
azzal voltak elfoglalva a macik, aminek eredménye kis bocs
vagy kis bocsok lesznek.
háááááháááááá.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hihihi
na igen nagyon jo volt a vasarnap:Ö
es hogy is montad? mint egy tizeves:
-Marci, Marciiii gyereeee, a medvek a fajfenntartast gyakoroljaaaak!
:D
na es hat minjar mar lehet Palikat koszonteni mer mar csak 54 perc valaszt el a holnaptol, de mivel megyek alunni elorehozom, gyorsan msot mar kivanok is sok Boldogsagosat Heoden kiralynak:)
aztan meg majd amugy is...

Virag írta...

nos igen, ezt kiáltottam
mert igenis nem kiabálhattam ugye ennél egyértelműbbeket, pl., hogy: M, M, néééézd, ...nak a medvék!!!!