2010. március 2., kedd

Mostpedig

minden vágyam, hogy kissé irodalmibb legyek. hogy esetleg tényleges érzelmi válságaimról, nemisbeszélve a soksok többi egyébjellegű válságaimat-tudósítsam a jelent (=olvasóimat) valamint a jövőt (=kiskorú gyermekeimet).
mert vannak ien dolgok, mindig, nem vitás. felnőtt életem egyik alapvető tapasztalata, hogy "mindig van valami"....
nyilván a gyerekek nem érzékelik
vagy nem kellenehogy érzékeljék
ezért éri majd aztán őket meglepetésként az a sok gond és megoldandó probléma
ami velejárója az életnek.
meg vannak más dolgok is, amikre-legalábbis engem-senki és semmi nem készített fel...
lehet, persze, hogy ezekre a dolgokra nem is lehet senkit felkészíteni, és nálam direkte jellemhibákból következnek e hiányosságok, de nem...nem tudom.
pl. a nőiség, nna az, na az nekem nem megy...
ha végiggondolom, hogy mit meg kellene tennem azért, hogy nőiesebb legyek
és e felsorolásban csak az első
de persze az egyik legfontosabb
a a fogyókúra
de van még egy csomó, hogy:
kellene járnom szoliba
hogy legyen színem
ha már ottvagyok, akkor kellene a kozmetikusnál is lennem egy darabig
szemöldök, szempilla, meg egyébkéntis...
aztán jöhet a fodrász ugye, mert az fontos...
minden másnap hajat kellene mosni
de én
ÚTÁÁLOK HAJAT MOSNI
de az kit érdekel, hogy én útááálok??? akkor is kellene...kellene krémeznem a kezemet, az arcomat, reggel este másmás krémmel
kellene a körmeimmel is kezdenem valamit
IDŐRŐL IDŐRE BASSZUS, nem egyszer! hanem mindig oda kellene figyelni ezekre:)
váltogatnom kellene az ezer ruhámat, hozzáillő táskákkal
meg éxerekkel. (*CIPŐŐK*)

mit felejtettem vajon ki kompletten...biztos valami fontosat...
nna ezek egy átlagnő kötelezettségei, magával szemben, hm?
és akkor ugye emellett ottvan a háztartás, és nem utolsó-hanem inkább elsősorban a gyerekek..
mosásfőzéstakarítás-ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

az a véleményem, hogy nekem a fentieket senki nem propagálta időben, mert ha megtette volna, akkor most nem érezném ennyire megterhelőnek.
külön nehezítik a helyzetet a plusz kilók, hogy a ... tegye őket akárhova, hah.

de mindegy, a jövő csodálatos, mert most metamorfózisom következik
mert
valahogy visszafogyok
és
magamévá teszem vékonyka anyukaként a női lét minden csínját-bínját, valamint a fent felsorolt többékevésbé kötelességszerűen végzendő dolgokat is igyexem előírásszerűen művelni, és akkor
és akkor
és akkor
És akkor mi lesz?

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Hihi, ezt én is irhattam volna:)