2010. január 11., hétfő

Szombat

Nos a szombat nagyon jól alakult. először is nálunk járt BG
aki megtanított engem arra, hogy hogyan lehet Fpapa oldalát házilag berhelni
most már enyém a pálya:))
aztán jöttek volna Nonóék, azonban Kulifay anyuka közbeszólt, és végül viszontagságosan
több kitérővel
de eljutottunk az esztergomi élményfürdőbe.
(Pajpapa szerint hírhedett uszi az)
  • ahol is megmutatkoztak annak jótékony hatásai, hogy a kis F (vagy nagy) minden héten egyszer usziba jár az ovival;
  • csak ámultam bámultam, hogy milyen helyes a FF uszógatyában, vizes haján uszószemüveggel, szerelmes vagyok belé, de ez gondolom természetes:))))
  • végre használatba vettük a búvárfelszerelést, amit Vmama adott a Főőnöcnek;
  • a Matyi kakit talált a vízben, megfogta
  • medence leereszt, khm
  • a gyerekek feldúlták a pezsgőfürdő nyugalmát ( ott volt a legmelegebb a víz).
a legviccesebb az a jelenet volt, amikor a vízből a játszósarokba kivont HeőőPál a játszósarokra rémes unalommal az arcán vigyázó dekoratív 18 éves hölgynek a vietnami papucsa felé vette az irányt, azzal a nem titkolt céllal, hogy khm hát meg akarta harapdálni. mire én a "vigyázz, harap!!!" felkiáltással fordultam a szemrebbenés nélkül tovább unatkozó dekoratív 18éveshez, aki tudomásul vette a figyelmeztetést. egy mosoly sem esett, pedig basszus hihetetlen aranyos a kis Heőőő ezzel a mindent megharapással.
MINDENT, nem vicc:) (pl. Kulifayéknál hosszasan ízlelgette a kályha tégla alapját, aztán nagyon kedveli a bidé csapját, a CzukorMarci anyukájának a papucsát, stbstb.)

most alszik, huh, Főőőnöc oviban, kaja fő, ienek:)

Nincsenek megjegyzések: