2008. október 20., hétfő

egys más

Képzeljétek, hirtelen előkerült a jogerős építési engedély
mesébe illő módon
Fpapa állítjahogy ő szólt
de nemnemnem
nem szólt
de annál nagyobb volt a kellemessége a meglepetésnek:)
rögtön másnap felkértem az építészfiút - akinek kemény pénzeket fizettünk ki, és okt. 10-ére el is érte az építési engedélyt a folyamat - hogy legyen olyan kedves, és vállalja ingyen a műszaki vezetést. nem lacafacáztam, szokásomhoz híven, és - bár nem érveltem azzal, hogy kissé el...te az időt tavasszal, ami miatt csak októberben lett meg ugye a francos engedély - röhögött egy jót, és szerintem benne lesz...
juhúúúúúúúúúúúúúú

emellett a melóm hektikus része a végéhez közeledik, nemsokára a konkrét megvalósítás mezejére lépek, és nov. végére mindende minden stresszt magam mögé hajítok, husss.

és végezetül 2. gyermekünk, PalkóJohannaBlankaBalázs
holnap leltárba vétetik
és remélemhogy veszít elvontként létezőségéből
-konkrétabbá válik-
azaz Dr. Bari, a család hagyományos orvosa
megszámlálja a végtagokat+belső szerveket,
megállapítja - reméljük - hogy minden megvan.
ez lesz holnap.
kéretik izgulni:)

2 megjegyzés:

Virag írta...

nem volt semmi katarzis, jelentem, túl kicsi volt a gyermek, ezt állapította meg a Bari - valamit elszámolt - jövő héten csütörtökön ismét próbálkozunk....leltár meg igaziból dec. közepén lesz csak...

pajpapa írta...

legalább úton van a megvalósulás irányába