2008. augusztus 30., szombat

elkiabáltam és vége a nyárnak

Íme a kis ÖrdiG., + unokatesója, a Baba (Nagyfiú) a budakeszi melletti donpepe gyerekrészlegében. a képbe belóg továbbá ÖG papája is:)

nos elég régóta nem írtam
a szuperszabi jól alakult...
azért nem volt rossz szabin lenni
azzalegyütt hogy tényleg nem volt az a tipikus pihenés.
sokat voltunk keszin is, meg voltam bulizni a Kingával is (fel is kéne hívnomhogy éle még...)
ezúttal feleannyira sem durván buliztunk, mint a múltkor (3kor már aludtam és másnap 3 órán keresztül bíráltam pályázatokat - nem semmi...)
holnap vasárnap, és egyben a nyár utsó napja
brühühühü

gyermekprojektünk egyelőre egy helyben topog - semmi eredmény
de ez azért is van, mert koncepcionális (stresszcsökkentési) okokból felhagytam a hetente 2 terhesteszttel:))))
drága is, igen tudom:(
amúgymeg a drága Bandi (eleinte a Rebiéknél épített, de lenyúltuk) épít nálunk, mindent ő fog csinálni sztem
kiválasztottam Bandi 66ós segítségével a fürdőszobába a csempét
és az eredeti
rikító narancs
helyett egész szolid lesz a hely:) próbáltam úrrálenni a türkizmániámon annak érdekében, hogy élhető otthonunk legyen:)

mi lehet az ÖrdiGördiékkel? hát már sosem írnak szöveges beszámolót a nyaralásról?!
hah.
holnap talizunk Julcsikával
akinek nemsokára megszületik kishuga
Borcsika
juhuuuuuuuuuuu

és végezetül
sajna télleg elkiabáltama apisikakis dolgot.
minden tanácsot s.o.s. fogadok szeretettel...

Nincsenek megjegyzések: